اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰۸۴

این ۱۰ محصول خوراکی را نخرید

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ , بازدید: ۳۷۰۹
سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیرمجاز را اعلام کرد.

سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیرمجاز را اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف دارندگان رستوران تهران، سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ اﻧﺮژی‌زا با نام تجاری ﻣﻮﺗو، نمک دریاچه با نام تجاری ﺳﻮﻧﺎﮐﺲ ﻓﺎﻗﺪ، ﻧﺎن ﺧﺸﮏ ﺳﺒﻮس‌دار ﮔﻨﺪم، ﻧﺎن ﺧﺸﮏ ﺳﺒﻮس‌دار ﺟﻮ با نام تجاری اﮐﺴﯿر، ﮐﻮرن‌ﻓﮑﺲ با نام تجاری Mr.break fast  و روﻏﻦ زﯾﺘﻮن ﺗﺼﻔﯿﻪ‌ﺷﺪه ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﯿﻼرﺧﺰر با نام تجاری ﮔﯿﻼر را به‌دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

 

همچنین محصولاتی چون ﺳﻮهان با نام تجاری ﺟﺮﯾﺎن، ﻣؤﺳﺴﻪ ﻧﺎرﮔﻞ ﻧﺎزﭼﻨﺎر با نام تجاری ﻧﺎرﮔﻞ ﭼﺎی ﺳﯿﺎه ﺧﺎرجی به‌دلیل جعل و آﺟﯿﻞ و ﺧﺸﮑﺒﺎر ﮐﺎرﮔﺎه آﻗﺎی ﻣﺤﺴﻦ ﻋﺮﺑﯽ با نام تجاری ﻋﺮﺑﯽ را به‌دلیل ابطال مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو  غیرمجاز شمرده می‌شوند.

 

سازمان غذا و دارو از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند. در پایان، شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو برای دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016